Saturday, July 12, 2014

Leapfrog LeapPad2 Explorer Learning : Tablet Kreatif & seronok belajar khas untuk anak-anak













Leapfrog Explorer Game Cartridge








Anugerah yang di telah menangi oleh LeapPad2




LeadFrog LeapPad2
LeapPad2
LeapPad2 inspirasi anak-anak untuk mencipta dan meneroka dengan kamera depan dan belakang dan perakam video, 4GB memori, pemproses yang lebih cepat dan mempunyai 500 + permainan dan aplikasi untuk dimuat turun. ransangkan imaginasi anak anda dengan eBook, video, muzik , studio kreativiti, permainan dan banyak lagi!





LeadFrog LeapPad2 - 5 aplikasi termasuk
Termasuk 5 Aplikasi
LeapPad2 tablet pembelajaran dilengkapi dengan lima aplikasi yang menggalakkan kreativiti dan mempunyai pembelajaran yang menyeronokkan. * Buat dan memupuk haiwan kesayangan anda sendiri dalam Pat Pals, mengarahkan kartun animasi anda sendiri dalam aplikasi ekslusif Pengarah Kartun, belajar dan menyanyi bersama-sama Leapfrog Pembelajaran Lagu dan membuat karya-karya dalam Seni Studio interaktif. Anda juga boleh memilih salah satu daripada empat aplikasi popular untuk di muat turun ke tablet anda!
LeadFrog LeapPad2 - Banyak cara untuk bermain
Pelbagai cara untuk bermain
Menyentuh skrin dengan jari untuk menghidupkan watak-watak dan perkataan. sentuh, melukis dan menulis dengan stylus, atau untuk menghidupkan dengan hanya putar dan goncang tablet untuk bermain berasaskan gerakan menarik! Video dan muzik menambah keseronokan belajar yang tidak berkesudahan walau di mana sahaja.
LeadFrog LeapPad2 - Serasi dengan kartrij atau menerokai pusat app
Katrij atau Pusat Aplikasi
LeapPad2 sesuai dengan lebih daripada 325 kartrij permainan dan aplikasi, ianya lebih menyeronokkan dari komputer rumah anda dengan memuat turun pengembaraan baru dari Leapfrog App Center, perpustakaan yang penuh dengan pendidikan yang menakjubkan dan usia aplikasi yang sesuai untuk anak-anak!
LeadFrog LeapPad2 - kandungan Pendidikan
Kandungan Pembelajaran yang berkualiti
Aplikasi Leapfrog pembelajaran dan permainan direka oleh pakar-pakar pendidikan, melalui  inovatif, pengalaman yang  mendalam untuk anak-anak dalam pendidikan yang mencabar dan membawa kepada inspirasi! Dari matematik dan sains untuk kreativiti dan persahabatan, kanak-kanak boleh meneroka beratus-ratus kemahiran menijut tahap yang sesuai untuk mereka. Ibu bapa juga boleh memasukkan set matematik anak mereka dan senarai ejaan ke pilih permainan, untuk aktiviti tambahan kmereka bermain!
LeadFrog LeapPad2 - Cara baru untuk membaca
Alami Cara Baru untuk membaca
Watak hidup dengan animasi yang menakjubkan, bahan bacaan yang bersesuaian mengikut tahap kakank-kanak untuk memastikan anak-anak melbatkan diri dalam pembelajaran, apabila menyentuh teks atau ayat di skrin, pembacaan kepada ayat untuk membina fonik, kefahaman dan kemahiran perbendaharaan kata. Rakaman suara, bermain berasaskan gerakan dan ciri-ciri inovatif yang lain
LeadFrog LeapPad2 - Bayangkan, membuat dan berkongsi
Bayangkan, Buat dan Kongsi
Dengan ciri kamera berserta perakam video yang berfungsi depan dan belakang  - 4 GB memori - langit adalah had untuk bermain kreatif! Kanak-kanak boleh mencipta karya-karya di Studio Seni, mengedit gambar mereka setelah diambil di Studio Foto dan mewujudkan, mengarah, dan karangan filem animasi mereka sendiri dalam termasuk aplikasi Pengarah Kartun baru!
LeadFrog LeapPad2 - Lihat dan berkongsi pencapaian
Lihat dan Kongsi Pencapaian
Leapfrog Learning Path membantu anda melihat butir-butir tertentu pembelajaran melalui bermain anak anda, termasuk subjek mana anak anda cemerlang atau memerlukan lebih banyak sokongan. E-mel menyediakan tips pembelajaran disesuaikan dan membolehkan anda berkongsi kemajuan dan pencapaian anak anda!
LeadFrog LeapPad2 - Belajar dalam gaya - di mana-mana
Belajar di mana-mana sahaja dengan Keseronokkan tanpa had
pelbagai aksesori untuk LeapPad2 anda sendiri.  Adapter dan  Recharger Pack membantu memanjangkan waktu bermain, untuk keseronokan tiada berkesudahan dalam pembelajaran di mana-mana anda pergi! LeapPad2 juga adalah TAHAN LASAK kerana ianya dihasilkan khas untuk kanak-kanak.
LeadFrog LeapPad2 - Apa yang di dalam Peti
Disertakan dalam pakej Standard
  • LeapPad2 Explorer Pembelajaran Tablet (4GB Memory)
  • Terbina dalam 2 Kamera dan Video Perakam
  • Leapfrog Pembelajaran Lagu App (5 Lagu Termasuk)
  • Aplikasi binatang peliharaan
  • Aplikasi Kartun Kreativiti
  • Aplikasi Art Studio
  • Percuma Muat turun applikasi
  • Kabel USB
LeadFrog logo
Pendekatan Pembelajaran Inovatif
Leapfrog pembelajaran permainan, aplikasi dan eBook yang direka khas oleh ahli-ahli pendidikan dan berdasar  penyelidikan terkini bagi pengalaman pembelajaran yang paling bermutu. Dengan menggalakkan belajar melalui bermain, ianya juga merangsang rasa ingin tahu semula jadi kanak-kanak, memberi inspirasi kepada mereka untuk meneroka.














No comments:

Post a Comment